Wildchild


Idag är det redan Dag 11 sen jag började Wai igen! Tänk vad fort tiden går. Jag tror att det är för att jag går upp så himla sent varje dag, runt 11-12. Inte bra. Imorgon ska jag gå upp senast 10, så idag ska jag lägga mig runt 23.
Min hy är redan bättre, men enligt min erfarenhet tar det ca 1 månad tills den blir helt bra, förutsatt att man gör allt rätt. Det är väldigt viktigt har jag upptäckt att aldrig äta mer än 1 frukt åt gången och äta väldigt ofta, typ varje 30 min. Då märker jag mest framsteg.
Jag känner mig också mycket "vaknare" och har lättare att koncentrera mig. Ja, hela kroppen mår bättre! Jag vill springa, hoppa, klättra på tak, sova under stjärnorna och vara med om äventyr!
-¦-
Idag har det regnat hela dagen, så jag kom aldrig iväg till skolan, men om det är bra väder imorgon ska jag gå dit.
Det är inte långt kvar nu till skolan börjar, och för min del innebär det att jag flyttar till Antwerpen.
Jag har hittat ett rum nu verkar det som, i ett hus där alla rum är nyrenoverade och har egen dusch och toalett, men delat kök. Detta passar mig perfekt eftersom jag inte planerar att använda någon spis eller ugn i allafall! :) Men om det nu blir det här rummet så kan jag flytta in först den 15 september vilket innebär att jag måste bo några dagar på vandrarhem den första tiden i Antwerpen eftersom min holländskakurs börjar den 12 sept.
På tal om holländska så ska jag börja plugga det igen. Ikväll!

Jag har förresten översatt en wai-artikel till svenska, och planerar att översätta fler. Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0