Lick the strawberry

Jag är visst inte sådär jättebra på att uppdatera den här bloggen~ hahaha
Just nu är jag här hemma på Keizerstraat, Antwerpen, Belgien, Jorden. Jag ska 99% säkert flytta ifrån det här rummet, tydligen kanske redan nästa vecka?? Så tydligen ska jag inte bara städa mitt rum (vilket jag har gjort typ 3 gånger sen jag flyttade in... ^^;;) utan dessutom PACKA alltihop?!?!
Det ska bli skönt allafall, det här rummet är inte ens en skokartong, det är mindre!! Och när grannen kliar sig på näsan i rummet intill hör jag det.
Och mitt internet är ett enda stort lotteri, om det funkar eller inte. Hela igår funkade det inte alls och hela förra veckan funkade det bara 1 minut av 5.
Så ja, det ska bli skönt att flytta. Om allt går som jag vill kommer jag att flytta alla mina saker till ett rum på torsdag 22 dec. Och sen åka hem dagen efter. Sen kommer jag tillbaka 9 januari och kan bo där till 1 februari, då jag flyttar till ett annat rum. Vet inte om det är någon idé att ens packa upp i det första rummet?
·+· -¦- ·+·
hmm
Nu ska jag äta råa äggulor.
Herrå!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0