Lägenhet

Hej bloggen!
I förrgår var mina vänner här och vi hade teparty. Det var så kul att träffa dem alla igen!
Milda, Madde, Malin, Greta och Maxim.
Dumt nog glömde jag helt bort att ta bilder... Men nästa gång så!

~•° ♦ °•·~
Nu sitter jag här och letar intensivt efter en lägenhet i Antwerpen. Jag vill verkligen inte dela kök och badrum med andra människor, men å andra sidan kanske man lär känna mer människor så?
Här är hursomhelst det hittills finaste rummet jag har hittat.
Så otroligt underbart! Det är verkligen mitt drömrum, men här måste man alltså dela badrum och toalett och kök. Men om de är lika fina som rummet själv så kanske det är värt det? Sängen är ju också superfin! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0