nothin

idag har jag verkligen gjort totalt ingenting. Skolan har nån festival så därför får man tydligen inte öva där nu (?). Fantastisk planering av dem som vanligt, med tanke på att vi har kammarmusikprov på måndag....

Hursomhelst så har det varit väldigt skönt faktiskt, med tanke på att en rad bizarra händelser har ägt rum i mitt liv de senaste veckorna, vilket faktiskt har förändrat min syn på världen lite.
Idag har jag halvtittat på Leon, sen gick jag till HM där de hade rea och köpte ett par rutiga flanellshorts för 5 € och så har jag handlat lite frukt. :) och sovit! Snart ska jag sova igen, men vill egentligen inte att den här sköna dagen ska ta slut, för redan imorgon har jag mycket att göra igen.
Det är runt 18 dagar kvar tills jag flyttar till mitt nya rum/lägenhet. Längtar! När jag flyttar så ska jag ha en aloe vera planta i fönstret!
Jag ska nog jobba lite på min översättning av wai/cancer-artikeln här i sängen och dricka mandarinjuice ✿
puss alla som läser! (hehe dvs bara jag själv. så puss på dig, Maia :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0