Hardcore

 
Nu har jag ätit enligt the Wai diet i nästan 1 år och 7 månader. Det är dags att gå HARDCORE!
Jag läser det här inlägget skrivet av Gavriel med jämna mellanrum, och varje gång får det mig att vilja köra den totalt 100 procentiga dieten, men varje gång är det någonting som får mig att sluta. Så nu ska jag verkligen köra. Och jag SKA lyckas! Mycket har förändrats till det bättre, men jag vet att celluliterna bara kommer försvinna helt om jag slutar helt att äta t ex salt och nötter. Jag vet det därför att varje gång jag har lyckats hålla 100% så har celluliterna minskat märkbart!
 
Så från och med imorgon ska jag äta och dricka följande:
 
☯ Juice, som till exempel Mandarin-, Vindruvs-, Apelsin-, Äppeljuice. Men macademia- eller olivolja i.
☯ Dadlar blandat med macademia- eller kokosolja. (istället för de där "raw food bar" som jag äter, som innehåller mandlar)
☯ Istället för te: Varmt vatten med citron- eller limejuice, ingefärsbitar och honung.
☯ Sallad gjord på avocado, 2 tomater och olivolja. Kanske även rå äppelcidervinäger. Inget mer!
☯ Rå fisk med råa äggulor / bara äggulor / äggulor med mosad banan.
☯ Ibland kan jag göra kokosmjölk och lägga i det i mitt vanliga "låtsas-te". Yum!
 
INGET MER!

:)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0